Followers

Thursday 27 October 2011

Exciting Broga


Haha! Jangan tanya mane aku dapat topi daisy tu, tu semua prop yang aku sempat bawak masa naik Broga. Macam biase la kan, kalau dah naik broga tak sah kalau tak bergambar, so kami upah la kawan kami ni PITT FAUZI name dia, semata-mata untuk menjadi photographer kami masa kat atas tu (upah la sangat!). Aku & yang lain sampai kat puncak tepat pukul 0555, masa sampai stage pertama tu aku ingat kite org yg pertame sampai mase tu, rupenye ade yg lagi awal! Siap bawak tong gas kecik lagi buat air kopi panas kat atas tu, sabor jela nyah. Belum lagi sampai puncak, kite org dh tak sabor nk capture gmbar, masing2 bersiap, ada yg tukar baju & ada yg bersihkan port utk amek gmbr. Aku siap bawak 3 helai baju semate-mate nak bergambar, aduhai macam-macam. Nanti kalau ade yg nak naik broga halo2 la ea, rindu lak nak mendaki. Pape pun cintailah alam sekitar, Aiceyh!

=================================================================

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...